Poštovani korisnici,
zbog redovnog održavanja kontrolnog centra, usluge sustava CROPOS neće biti dostupne u petak, 13. srpnja 2018. godine.
Hvala na razumijevanju.
Kako bismo poboljšali i dodatno osigurali stabilnost internet veze sustava CROPOS, uvodimo dodatni backup link. Međutim, da bi to tehnički bilo izvedivo, u suradnji s davateljem internet usluga, morali smo promijeniti IP adresu sustava CROPOS. Stoga će biti potrebno sadašnju IP adresu 195.29.118.122 putem koje se korisnički GNSS uređaji spajaju na sustav CROPOS zamijeniti s IP adresom 195.29.198.194.
Kako bismo Vama, korisnicima, olakšali promjenu na novu IP adresu, odnosno podešavanje korisničkih GNSS uređaja, uveli smo paralelan rad na dvije IP adrese u prijelaznom razdoblju. Do 31. ožujka 2018. moći će se spajati na bilo koju od spomenute dvije IP adrese, međutim od 1. travnja 2018. dostupna će biti samo nova adresa.
U nastavku možete pronaći upute za promjenu IP adrese u korisničkim GNSS uređajima koje su nam dostavile neke tvrtke distributeri GNSS opreme u Hrvatskoj.
Poštovani korisnici CROPOS-a,
s obzirom na uvođenje prijestupne sekunde u 23:59:60 (UTC) između 31.12.2016. i 1.1.2017. određeni GNSS prijemnici mogli bi imati manje probleme sa postizanjem fiksnog rješenja odnosno gubitkom inicijalizacije (u slučaju primanja GLONASS satelita). Jednostavan restart GNSS uređaja u većini slučajeva bi trebao riješiti navedene probleme. U slučaju daljnjih poteškoća u radu vašeg GNSS prijemnika molim kontaktirajte svog zastupnika GNSS opreme. Preporuča se isključiti prijam GLONASS satelita za uređaje koji nisu nadograđeni na najnoviju verziju firmware-a GNSS prijemnika dok se ne riješe problemi usklađenosti satelitskih orbita.
Zahvaljujemo na razumijevanju.
Poštovani korisnici,
zbog instalacije nove računalne i programske opreme u kontrolnom centru sustava CROPOS, u razdoblju od 16. do 20. siječnja 2017. usluge sustava neće biti dostupne.
Hvala na razumijevanju.